شهادت سید خراسانی

دوست عزیزی نوشته است که چرا “چرا سید علی همچون جدش به مسلخ کربلا نرفت” برایش پاسخ گذاشتم که:

 سلام،

به نظر بنده شما مقداری عجله کرده اید!!!

مساله به مسلخ کربلا رفتن امام حسین های انقلاب در اثر خیانت خواص توسط شخص مقام معظم رهبری و در آن سخنرانی معروف برای نیروهای لشگر محمد رسول الله (ص) بیان شده است!!! باید متوجه بود که این سخنرانی فراتر از یک سخنرانی سیاسی بوده است!!! اگر اشتباه نکنم معظم له این سخنرانی را در نیمه های شب برای نیروهای این لشگر داشته اند! انتخاب این زمان برای سخنرانی در جمع نیروها بسیار معنا دار می باشد! از نظر حقیر این سخنرانی چیزی نبود جز بیان آنچه در آینده در انتظار انقلاب می باشد!!! این سخنرانی قبل از دوم خرداد 76 بود و لذا تمام وقایع روی داده از دوم خرداد به این طرف را پوشش می دهد. و چه خوب شاهد بودیم که خواص انقلاب که ید طولایی در همین انقلاب داشتند چگونه به سمت دنیا گرایی تئوریزه شده (لیبرالیسم) چرخیدند!!! پس مطمئن باش اگر این خیانت خواص اتفاق افتاده وهر روز پرده جدیدی از آن روی صحنه می رود به مسلخ کربلا رفتن امام حسین های انقلاب نیز روی خواهد داد!

اما همانطور که مهمتر از واقعه شهادت مولی حسین (ع) نتیجه آن بود! که این نتیجه شوک شدیدی را به جامعه دنیا زده و غفلت پیشه وارد کرد و موجب شد خط اسلام ناب برای همیشه برقرار باشد. واقعه شهادت “سید خراسانی با نشانی بر دست راست” نیز چنین نتیجه ای را در بر خواهد داشت. خواص خائن، هواپرست و فاسد رسوا خواهند شد. پرده از چهره منافقان خائن به خط امام برخواهد افتاد. توده های مردم نیز آگاه خواهند شد. در نتیجه هاشمی، موسوی، کروبی، خاتمی و … و اذنابشان زیر تل خبائث باطنی ظاهر شده شان دفن خواهند شد!!!

اما

جمهوری اسلامی (حاکمیت اسلام) برای همیشه تداوم خواهد یافت. ان شاء الله.

About salman54

صفر پورعباس هستم متولد 1354 تبریز. اکنون نیز مشغول به تحصیل در سنگاپور هستم.
This entry was posted in Uncategorized, مهدویت, مسائل روز, انقلاب اسلامی, سیاسی. Bookmark the permalink.

10 Responses to شهادت سید خراسانی

  1. shabtaab says:

    سلام سلمان جان مطلبم با عنوان “شهامت مرد بودن، اكسيري كه اينروزها ناياب شده!”رو مطالعه كن و اگر فرصت كردي به چند جواب هم نگاه كن منتظرت هستم http://shabtaab.wordpress.com/2010/02/14/00021

    صوتي:انتظار فرج از ديدگاه رهبر
    http://www.suldoz.ir/post-1558.aspx

    هردو وبلاگ رو مديريت ميكنم البته سولدوز رو ميشناسيد
    ممنون

  2. سلام. چه غم انگیز… 😦

  3. سلام
    استفاده کردیم
    در مورد جمله آخر هم ایشالاااااااااااااااا

  4. سیدمجتبی ... says:

    دوست عزیز ! متوهم وخیالاتی – اولاخامنه ای سیدخراسانی نیست . چون درروایات مربوط به سیدخراسانی – حضرت محمد ص – حضرت امیر ع وحضرت صادق ع صراحتااعلام میدارندکه نام سیدخراسانی ” محمد ” است .( منبع جلد13بحارالانوارعلامه مجلسی ره _ یوم الخلاص ::: تالیف کامل سلیمان ) شماواذناب وامثال تان چطوراین قبارامیخواهیدبه تن خامنه ای کنید که نامش علی است . پوچ بودن باقی حرفهاوبافته هایتان نیزازهمین یک حرف روشن میشود . هرچند شماقومی هستید که بایک گوزودوگوز وضویتان باطل نمیشود ! ! !

  5. salman54 says:

    سید مجتبی
    باز حداقل یکی از تبار شما پیدا شد که ولو اینکه با ادب نیست؛ حداقل بی ادب نیز نیست!!!
    حالا حتی اگر شما حدیثی یافتید که می گوید نام سید خراسانی محمد است می تواند روی آن بحث کرد!!! اما “مجید جانم” شاید شما سید خراسانی را با امام زمان اشتباهی گرفته اید!!! چون توی احادیث است که امام مهدی (عج) هم نام با پیامبر اکرم می باشد!!!
    اما بگذار خیالت را راحت کنم و اینرا هم بگویم که در فهم بنده که:
    نه تنها آیت الله خامنه ای سید خراسانی است بلکه سید حسن نصرالله هم سید یمانی است!!! و از همه مهمتر احمدی نژاد شعیب بن صالح است!!!
    حالا اگر بنده درست فهمیده بودم شما میخواهی چیکار کنی حاضری توبه کنی یا می خواهی خودت را دار بزنی!!
    اما اگر بنده در اشتباه بودم برایم دعا کن تا توبه کنم!!
    یا علی

  6. salman54 says:

    با عرض پوزش مثل اینکه بنده اشتباه کرده بودم!!!
    این سید مجتبی … اگر بی ادب تر از هم تبارانش نباشد مودب تر از آنها نیز نیست!!! پس برو پسر جان خودت را دار بزن هیچ چیزی جز جهنم امثال تو را کفایت نمی کند!!!

  7. با سلام و درود

    مقاله جامع سيد خراساني

    شامل انقلاب موعود روايات
    پرچم هاي سياه

    اثبات سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله)

    در سايت u313.ir

    يا علي

  8. سیدمحمداجاف says:

    سلام خراسانی باشه یا نباشه امام وپیشوای ماست قربون جدش باتشکر

  9. بهنازدرستی says:

    سیدخراسانی رادرود میگوییم که هرچه هست ایرانیست خواه آقایمان سیدعلی نایب امام زمان (عج)باشدخواه دیگر مردی از تبار محمد(ص)از کشورمان ایران.درهرصورت جانم فدای رهبر تاظهوریوسف زهرا.

  10. بهنازدرستی says:

    درودمان برسیدخراسانی این بزرگ مرد از خاندان محمد(ص)حال چه ایشان سیدعلی نایب امام زمان(عج)باشندچه دیگرمردی از تبار ایران .اما درهرصورت جانم فدای رهبرم سید علی تاظهور سرورومولایمان مهدی(عج)

Leave a comment